Man vet att något är fel...

När jag har massa mat framför mig men kan inte äta och jag känner hur tröttheten bara tar över. Suhels kusin hade bjudit över mig på lite fika och firande för lilla Melina. Jag satt där en stund men orkade knappt göra något. Hjälpte inte ens till, jag skäms så otroligt! 

Alltså, det måste vara något fel. Lillen mår bra för hon rör sig för fullt och växer som bara den. Fast jag är ständigt trött trots järntabletterna och allt annat jag har fått. Det hjälper inte, även om vissa tabletter är rosa! :) Vi får se vad barnmorskan har att säga. Så länge min dotter mår bra så är det okej, jag har sagt att hennes hälsa kommer före allt. 







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0