Long time no blog.

Det var ett tag sedan, det har ju varit fullt ös!
 
Jag har haft en superduper trevlig fredagskväll och en toppen lördag. Att helgen kan vara så fantastisk. 
 
I fredags var vi bjudna över till Elena och Sperta, och det var såklart mysigt. Elena hade ordnat till det med hamburgare och vi åt... Eller JAG åt, som en gam. Sedan pratade vi om allt möjligt men framför allt om Sverige, dess lagar och hela det köret. Vi kom fram till att vi behöver strängare regler för att undvika alla dessa idiotiska brott som görs. Människor är inte RÄDDA. Vi måste alltså (och det låter hemskt) föda rädsla in till samhället. Well, well.. Sedan sminkade Elena syrran så himla snyggt. Den där bruden har inte misslyckat en enda gång och jag är så HIMLA GLAD att hon ska sminka mig på mitt bröllop. Jag känner mig SÅ jävla trygg i det!! Vill ni veta mer om Elena, som numera är utbildad make up artist så är det bara att säga till! 
 
 
Min fina hamburgare! :) 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0