FY FARAO!

Vilken stressig dag... Eller dagar. Jobbet (av någon anledning är det fullt ös utöver det vanliga för mig!) och sedan träning.. En timme och 30 minuter hann jag klämma in. Nu har jag hoppat in i duschen, väntar i telefonkö (för någon annan) samtidigt som jag jobbar lite, skriver på min tenta samt uppgift om satsdelar och försöker ordna till mig för jag ska dra en sväng till huset. De har nämligen börjat renovera helt och hållet!
 
 
Men men.. träningen var helt OK men jag orkade inte SÅ mycket. Hade ätit lite och missat mellanmål. Nya tag snart! 
 
Well, nu måste jag sätta igång och äta... och vänta i telefonkö. Blä!
 
Ni kommer få bilder på huset, totalt kaos!
 
Här finns det lugn och ro! 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0