Underbar lördag.

Vilken mysig lördag jag hade förutom att jag INTE tränade idag. Jag vaknade med forsande snor, haha! Systern min lät mig inte gå med henne.. vilket jag ångrar nu. Jag ÄLSKAR att spinna på lördagar. 
 
Sedan drog jag in till stan och mötte upp Soma och Asrin, en spontandag! Det enda vi gjorde var att äta och äta lite mer. Vi drog och åt lunch och sedan gick vi runt i olika inredningsbutiker och spanade. Sedan satt vi på ett fik i timmar och pratade jobb, livet och framtiden. Det kändes SÅ skönt att bara sitta där och prata om annat än skitsnack. Vi diskuterade Syriens situation, mitt bröllop, att skaffa barn, inredningstips då vi alla tre ordnar till det i våra hem och ja, det var bara så skönt. :) 
 
Efter det drog jag hem och där var middagen klar. Systrarna och kusinerna ska dra ut så de förade här. Vi åt en supergod tacopaj (tack syrran!) och sedan pratades det en hel del. Nu sitter jag hemma och försöker hinna ikapp lite jobb. :)
 
 
 
Vi letar blommor till Somas matbord!
 
 
Asrin råkade antingen ta sönder saker eller tappa dem så att personalen fick komma och hjälpa till!
 
 
Carins goda tacopaj!
 
 
 
Min fina syster!
 
 
Aså va? Ser ni att den är sne? 
 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0