Bröllopet - fler bilder kommer.

 
Jag var nöjd med det mesta. Allt gick så himla smidigt, allt klaffade och alla var bara så glada. Jag stressade inte upp mig, jag kände ingen oro och allt var... perfekt. Åh, vilken kväll det var. Det kändes så surrealistiskt, att JAG skulle gifta mig.
 
Håret älskade jag, tack til Antonio Axu och sminket var.. jag har inga ord för det, Elena!! Världens snällaste vän som ställde upp när hon själv var stressad! Klänningen var åh-känsla, trots att underkjolen i stort sett dödade mig! :) Det enda jag blev besviken på var att fotografen dök inte upp, utan han skickade sin pappa istället men fadern var väldigt snäll och otroligt duktig. Enligt fotografen, Lazar, hade han talat om att han inte skulle komma men jag har inget minne av det. Sedan var det blommorna, så himla fula, haha! Det var inte alls såsom vi hade planerat MEN... Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre. Jag sa åt min svägerska att jag ville bli Bridezilla men jag kunde inte bry mig om att vi glömde vissa saker hemma, att saker inte blev som det skulle.. För allt blev så PERFEKT! :) 
 
Fler bilder kommer, Suhels syster ska samla allt och ge dem till mig! :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0