Några bilder från hennan.

Veckan innan bröllopet hade vi en hennafest, det är den festen som är mer som ett farväl till flickan. Det var sjukt stressigt och jag höll på att bli tokig! Allt ordnade sig och det blev så himla lyckat! Jag har aldrig varit SÅ nöjd! :) Det var super kul och jag älskade min fina klänning som min mamma köpte till mig från USA. Den var så bekväm! 
 
Åh, snart är det syrrans tur ! :) 
 
 
Här kom de in i lokalen, med massa godsaker!! :) 
 
 
Best man does his job! 
 
Där står jag, med mina nya skor som for av så fort dansen sattes igång!
 
 
Korgen är henna-korgen, det är en massa klet som ser ut som bajs. För att vara helt ärlig. 
 
Min sjukt fina syster dansar! :) 
 
 
Älskar hennes klänning!
 
 
Kusinen dansar för fullt! :)
 
 
Jag, fy vad pinsamt detta var, haha! 
 
Fina Marie, det var jag som gav henne den. MUHAHA!
 
 
HAHAHAHA! Jag dör.. det här var den allra finaste bilden vi hittade! Vi blir INTE bra på foton! 
 
 
Lilla Melina! :)
 
Dans...
 
 
Mera dans! 
 
 
Brudarna, så himla fina allihopa! :)
 
 
Eva är först på plats för att ta av hennan. Så himla fin! :) 
 
 
Hon i blått, det är min systers svärmor. Verkligen världens vackraste människa!! 
 
 
Strike a pose!
 
 
 
 
Min familj! <3 
 
 
Baba, som Suhel kallar Asrin. 
 
 
Älskar den här bilden! :) Två riktigt fina människor, som jag är glad över att ha i mitt liv! *smör, smör*
 
 
Dags att öppna godsakerna... Jag är först på plats! 
 
 
 
Läskigt!
 
 
 
Fina Marie och Mejme, Suhels mormor. 
 
 
Snyggingarna.. Best man och Marie fick platsplaceringstjänsten, stackarn! :) 
 
 
DANS!
 
 
Maria och jag skakade loss.. 
 
 
<3
 
 
 
Lyckad kväll! :) 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0