Härlig söndag.

Vaknade upp, åt en härlig frukost med mina föräldrar och insåg att magen skulle explodera när som helst... Men så blev det inte. Drog iväg till mormor och hälsade på lillfisen Gineva som var så underbart go! Det är helt sanslöst hur mycket jag älskar den där lilla krabaten!! 
 
Efter det drog jag iväg till centrum och fick med mig rosa pyjamas, en BH och strumpbyxor till min henna klänning. Sedan hittade jag ett par stand-ups som fick följa med hem, så att jag har något under bröllopsklänningen. Sedan skaffade jag guldpennor så nu är jag redo för mina bröllopskort. Jag hoppas att de kommer snart! 
 
Well, nu sitter jag här med färg i håret och ska strax hoppa in i duschen. Sedan blir det middag med familjen och kanske en träff med pojkvännen. Vi får se. 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0