Mycket nu.

Pojkvännen jobbar 24 timmar så honom ser man knappt, jag försöker planera upp hela terminen samtidigt som jag ordnar upp allt som har med bröllopet att göra. Det går inte så bra då jag har en månad sen med all planering. 
 
Vi lyckades iallafall beställa inbjudningskorten så snart kommer de. Vi ville ha några riktigt snygga och unika men de var helt slut. Precis som allt annat jag och Suhel velat ha, både till bröllopet och till huset. Allt vi bestämmer oss för är slutsålt och har utgått från lagret. Sanslöst ju! Men vi valde en ny, väldigt enkel, i beige färg då det inte fanns ljusrosa. Synd men men.. 
 
Nu måste jag bara få tag på blomkillen... hm, måste ringa. Jag vet ju hur jag vill ha det; vitt och rosa. Men tydligen måste man träffas, gå igenom vissa saker och blablabla. Så det har jag kvar. Sedan ett par saker till bröllopsklänningen (som håller på att sys in nu) och sedan till hennafesten, som är veckan innan bröllopet. 
 
Well, snart gifter jag mig. 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0