Hemska nyheter.

Idag upptäckte vi att min rosa cykel saknades. Vi har letat ÖVERALLT men inte hittat den. Min syster hade råkat låsa enbart däcken, alltså inte fast till något rör eller cykelställ. När idioter ser detta tänker de självklart på att sno den. Vilket de har nu gjort, och säkert sålt vidare till någon annan idiot som köper sådant. 
 
Jag är jätte arg och besviken. Jag hann använda min cykel EN ENDA GÅNG och jag älskade den cykeln. Jag hade önskat mig den SÅ länge och var överlycklig när jag fick den. Sedan kommer det idioter som tar saker som inte är deras. Den kostade mig massvis med pengar, pengar som nu är borta. Det värsta är att det hände hos mina föräldrar, där min cykel var tills jag kunde flytta över den hem till mig. Min cykel låg inne i cykelrummet, vilket innebär att det måste ha varit någon i vår byggnad eftersom man behöver ringa någon i byggnaden för att få komma in samt ha en speciell nyckel för att kunna komma in i cykelrummet. Jag är SÅ arg! 
 
Varför tar man andras saker?! Seriöst, är man verkligen så jävla dum i huvudet och egoistisk? Jag kommer självklart polisanmäla men... Att det ska behövas i en byggnad där enbart de som bor I byggnaden har tillgång till. Åh, jag är så jävla ledsen! Jag som hade tänkt börja cykla igen.. Jag behöver en cykel när jag flyttar till Sollentuna då man har cykelväg ÖVERALLT! Nu tänker jag fan i mig promenera överallt. Fan alltså! :( 
 
Idioter.. Hoppas verkligen att den som snodde den får skit för det och den som har köpt den åker med.. Idioter!
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0