TACK!



Nano och Marie kom med en liten present, och nu vill jag också ha en liknande! Min dotter kanske blir som sina föräldrar, gottegrisar? :) 

Längtar till fredag, då ska vi få lyssna på hennes hjärta samt kontrollera vissa saker, så att allt är i sin ordning. Nu har jag börjat bli väldigt noga med allt, och jag känner att jag vill kontrollera allt som har med min dotter att göra ända fram till födseln. Av allt som har hänt just nu känns det ännu viktigare. Mina tankar är ständigt hos min fina vän och hennes familj, och tack vare henne och hennes uppmaningar och omtanke om mig känner jag att det är okej att vara överdrivet beskyddande om sitt eget barn. 

Nu har jag faktiskt sagt att INGET kommer före Victorias hälsa, ska bara tänka ur hennes perspektiv, oavsett vem som drabbas av det. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0