Lite fler till bebisen!

För ett tag sedan var Kerstin och Laurence här med deras underbara son, och då fick jag även presenter till vår lilla ängel. 

Tack snälla! Känns tryggt att bebisen kommer att ha Bastian som livvakt! :) 







Speak up!
Fröken Grön

Sv: Okej! Ja jag hade det också på känn när jag väntade honom. Vi kollade aldrig upp könet, men kändes alltid som en liten pojk där inne. Och på förlossningen när barnmorskan frågat om vi såg könet kom jag på att jag inte haft en tanke på att ens kolla det. ^^D haha! Rätt hade jag! Vill du kolla könet i förväg? :) Kram!

Svar: Hej!
Ja, jag vill nog kolla! Jag är för nyfiken men det är en heeel månad kvar tills dess. Haha, jag känner på mig att det är en pojke men när jag drömmer om barnet är det ALLTID en flicka. Det är så spännande med alla funderingar faktiskt! :)
Milazlatnikova.

2013-10-06 @ 23:53:09
URL: http://tillaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0