Min lilla sötnos!

Från första början kände jag på mig att det är en liten prins som ligger i min mage, och den känslan har inte förändrats. Nu börjar den bli ännu starkare, och jag tror helt och hållet på att det är en pojke. Vad tror ni, att man kan känna på sig det som mamma? Sedan är det många som har sagt att det är en pojke, men många har DRÖMT om att det är en flicka. När jag drömmer om mitt barn, vilket är rätt så ofta, så är det ALLTID en flicka. 
 
Iallafall, jag längtar bara som den och speciellt när jag sitter och tittar på bebiskläder. Nu har det självklart blivit så att jag bläddrar på pojkavdelningen. Min lillsyrra och mamma ska iväg till USA och där ska de fylla på prinsens/prinsessans garderob... Jag hittade en massa godbitar. Om det är en pojke så vet jag att Gena, lillsyrran, kommer att göra ett kanonjobb med att hitta exakt det jag skulle älska. Världens bästa mostrar, det är vad min ängel kommer att få! <3
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0