Sjukligen...

Fy vad jag är sjuk! Huvudvärk, snuva, spända axlar och nacke. Maken min tjatar om att jag borde vara hemma och vila, vilket jag ALDRIG brukar göra. Jag tar aldrig ledigt från jobbet på grund av sjukdom, men nu när man har en liten ängel i magen känns det tuffare, som att allt i kroppen säger till och emot.
 
Vi får se, jag får väl försöka piggna till snart! Ingen träning eller annan fysisk överansträning har gjort förutom igår, då jag och syrran min tog en underbar promenad på 45 minuter. Fast jag var helt död efteråt, flåsade och var alldeles varm. Jag vet att jag har fått mer blod i kroppen på grund av graviditeten och att mitt hjärta är numera större än vad den brukar vara för att kunna pumpa loss för barnets skull, men jag tror mycket beror på att jag är förkyld samtidigt. Ingen bra kombo där inte!
 
 
En sådan fick jag igår, av min söta man! :)
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0