Snart klar..

Våra liv går vidare, vi alla har våra problem. Den här veckan har ändå varit jobbig. Kamil har legat på sjukhus i två veckor, Maries och Nanos morfar för och att se deras mamma gråta var så jobbigt att jag fick nypa mig själv för att inte störtböla. 

Nu är det även klart med Kamils första operation och allt var inflammerat. Allt. Under nästan två år har han gått runt och haft ont, och hans läkare har inte gjort något alls. Det är därför jag avskyr Karolinska sjukhuset, de verkar vara trötta på sig själva. Kamil har vattenskalle, som jag tror att det heter, och då måste han ha en slang från huvudet ner till magen så att all vatten töms. När den inte fungerar blir det väldigt farligt, och det är det som har skett senaste året. 

Suhel ska besöka honom idag, men jag fixar inte det. Igår var jobbigt och då hade han ett sår på magen "bara."Jag kommer inte klara av att se hela honom i bandage. :( 

Vi lekte "härma djuret" med honom igår. Gissa vad Suhel försökte härma... 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0