Fredagen är här!

Denna dag har gått bra. Jag hade medarbetarsamtal och var så nervös, men det gick hur bra som helst. Eftersom jag läser extra kurs vid sidan om får jag väldigt mycket stöd från jobbet, bland annat få "ledigt" för att hinna plugga och skriva tentor. Nu kan jag kanske ägna hela måndagen åt att skriva klart min fjärde uppsats!! (jag har läst kursen i en månad och är redan på del fyra!) 

När jag kom hem bestämde jag och maken för att äta något gott och sedan bowla efteråt men efter pastan var jag helt slut. Nu ligger jag i min säng vi grabbarna är på nedervåningen och spelar FIFA! :) Jag tycker om att ha folk hemma hos oss, det känns tryggt och roligt att folk tycker om att vara hos oss! :) 

Well.. Nu är jag trött!! 







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0