Vännerna idag!

Idag kom tjejerna förbi. Egentligen skulle vi alla dra till stan men det ändrades i sista sekund. Vi tänkte köra stan någon annan dag! :) 

Det var mysigt. Jag hade gjort lax med citron, potatis och grönsakssallad. Till "förrätt" gjorde jag vitlöksbröd med tapenade men det var bara jag, Soma och Asrin som åt då Sevve och Mariam var sena! Hann inte ta bild på maten men allt tog slut så jag antar att det var gott! :) 

Sedan åt vi en massa gott och pratade. Soma visade upp sin mage och den 4 mars kanske en liten bebis ploppar fram. Jag har vetat ett tag men jag var osäker på om hon ville att alla skulle veta men nu är magen synlig! :) Längtar tills hon får sin lilla fis! 







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0