Gårdagen.

Igår kom Suhels kusiner över med deras två söner. De väntar sin tredje i juni fast de vill inte veta könet men de hoppas på en flicka. Vad roligt, Victoria kommer ha massa kompisar runtomkring sig. :) 

Jag gjorde lite "mat" eller snarare snacks med röror, ägg, ostar, smörgåspålägg och köttbullar. Det fanns en hel del men jag kände att det saknades något. Sedan blev det en massa godsaker efteråt och ändå kom jag på massa som jag hade glömt att lägga fram! 

Jag fick jätte fina ljusstakar med stenar och ljus. Jag älskar ljus och med denna kan jag ändra färgnyans. Funderar på att köpa rödbruna stenar med brun/beiga ljus... Hmmmm... :) 

Supertack för en härlig kväll! 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0