Dop tider.

Min älskling är tre månader och jag ville döpa henne när hon är sex månader. Tyvärr hann Emelies föräldrar boka 4 oktober först så då får jag ändra. :) Just nu är det 20 september som gäller, svärfar ska kolla upp med prästen så att vi får det bekräftat. Sedan får vi lov att leta lokal. Vi ska ha det så enkelt som möjligt så det blir catering och jag kommer sköta all dekoration/bakelser själv. 
 
Vi vill ha det enkelt eftersom vi anser att det är så ett dop ska vara. Dock blir det inget litet dop, det blir säkert runt 140-150 personer. Då har vi valt bort MÅNGA! Min man har en väldigt stor släkt :) 
 
Det ska bli väldigt roligt att planera dopet!! :) Ni får gärna komma med tips om vem man kan ha som cateringfirma, dekoration tips och någon som kan göra goda tårtor! 
 
Jag älskar den här tårtan. Undra om man kan hitta någon som kan göra något liknande? Fast då blir det ett kors längst upp istället för skorna. 
 






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0