Fortfarande.

Vilken dag. Vilken jävla dag. Hela kvällen var ett elände men jag fick morfin som underlättade. Jag har verkligen aldrig haft så ont som jag hade igår och imorse. Det var så hemskt! Jag svettades, frös, det brann inuti bröstet och stack en massa, som om jag hade tusen knivar där. Suhel var verkligen ett bra stöd, fick mig att kämpa vidare. Morfinet hjälpte en stund, så fort den släppte kom sjuksköterskan och la till lite mer så att jag fick sova. 

Innan vi hann få i oss frukost blev vi skickade till läkaren. Där snittade dem mig och tog ut all var som fanns i bölderna. Enligt de två läkarna har de inte tagit ut så mycket som de gjorde på mig. Det var hemskt, det var som om de satte mitt bröst i brand. Det var blod överallt. 

Nu mår jag bättre men infektionen vägrar gå ner. Jag kommer att stanna kvar här på sjukhuset ett tag till, med en slang ur höger bröst och en i armen. 


Hatar numera nålar och slangar. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0