Så tråkigt...

Att inte äta godsaker. Jag börjar smått, har ännu inte tagit bort kolhydrater än, haha. Jag och maken stirrade på kylskåpet och insåg att vi måste storhandla snart. Vi har knappt ätit hemma med tanke på våra sjukhusvistelser men nu är det dags. 

Victoria börjar få rutiner nu, så nu borde jag kunna anpassa så att jag även hinner laga mat. Ska försöka luska fram ett par recept och prova det. 

Well, snart bär det av till Julia. Väntar på min syster och även på dottern, som kommer vakna och skrika efter hunger när som helst. 


Haha, klänningar passar inte min dotter alltså. Fast denna är så underbart söt, det är en present från mitt jobb! Så härligt fin! :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0