Victorias klänning.



Min syster ordnade en klänning till Victoria, samma som hennes flowergirl. Jag kan inte fatta att min lilla syster gifter sig snart! 

Snälla, hoppas att jag är frisk nog att kunna göra allt jag har planerat i USA. Vill åka karuseller och bada en massa! På torsdag har jag tid hos läkaren igen, då ska de kolla på såren och se hur de läker. Jag försöker bearbeta allt som har hänt, även om det är svårare än vad man tror. Mitt bröst är helt förstört och det gör mig såklart ledsen, samtidigt som det förstör min första sommar med min dotter. Jag missar mina elevers avslutning imorgon, jag kan inte bada, leka med Victoria är svårt.. Ja, men vi blickar framåt. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0