Älskade.


Kolla vad fint det blev! Denna korg ska jag spara! Mamma hade köpt allt och bett Soline dekorera. Så otroligt fint!! 

Det låg en massa kläder inuti men jag visar er bara några saker ur korgen, som filten. Hennes namn i rosa och världens sötaste nyckelpiga. Den här ska hon ha med sig överallt, den ska nog få följa med till sjukhuset också! 


Två dregglisar med hennes namn på! 

Dessa älskade jag!! :) Lillsyrran tyckte att hon skulle få ha en speciell med sitt eget namn på.. :) 

Gosedjuret med hennes namn på. Den matchar otroligt bra med filten!! Gineva fick en likadan från mig, så nu kan båda
matcha! 

En babybox som jag verkligen älskade. Här ska jag lägga in massa små minnen och spara allt till min tös! Funderar på att skriva ett brev till henne och lägga den där. 

Sedan fanns det två bodyn, en till rosa filt, ett gosedjur till med rosa luva och en nappflaska! Fast favoriten var dessa; 


Inte enbart för att de är så himla söta utan för att mamma gjorde ALLT för att få tag på dem! Jag hade sett dessa dagen då jag köpte min bröllopsklänning. Jag sa att jag skulle vilja ha dessa ifall jag får en flicka. De sålde tyvärr inte skorna, iallafall inte i Sverige. Fast min mamma fixade det iallafall, och bara det betyder enormt mycket. Jag blev helt tårögd över att hon hade ansträngt sig så mycket! Jag har verkligen en fantastisk mamma, min dotter har tur som får henne som mormor. 

Dessa skor ska bevaras väl och jag tror att Victoria kommer uppskatta det! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0