Älsklingen!



Stora sängen ska få vara i hennes rum medan vaggan åker in i mitt rum. Jag älskar båda två, de är så fina. Vi fick kämpa med spjälskydden men det gick! 

Allt är gåvor från familj och släkt. Jag och Suhel pratade häromdagen om hur mycket vi har fått från alla. Vi kan verkligen skatta oss lyckliga som har så
många som vill göra så mycket för vår dotter! 

Vaggan med all tillbehör såsom madrass, kudde, täcke, lakan från rätt start (rosa såklart) med spjälskydd är från min kusin Marina. Täcket som jag har över vaggan är från USA och jag älskar den så himla mycket!! 

Nallen är från mammas korg som jag fick på babyshowern. Den finns att köpa hos sykulan! :) 

Sängen är från mamma med all tillbehör såsom madrass, täcke, kudde och bäddset. Allt finns att hitta hos Babyproffsen! 

Spjälskyddet och sänghimmeln är gåva från min morbrors fru. Hon hade egentligen köpt matstol och badbalja med badstol men Suhels moster hade köpt exakt samma så vi bytte ut allt. Det här blev super och jag som letade som en galning efter spjälskyddet är lycklig nu! :)

Kaninen är också från korgen jag fick av mamma, med dotterns namn broderat in på örat. Älskar den! :) Täcke finns också och den ska få följa med till sjukhuset. 






Fler detaljer kommer senare. :) 


Speak up!
coffeeandcupcake.blogg.se

Så gulligt att de står namnet i örat :)

Svar: Jag vet, jag älskar den. Sykulan.se är riktigt grymma faktiskt! :)
Milazlatnikova.

2014-03-27 @ 19:31:24
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0