Pyssel.

Igår blev det lite pysslande för mig. Jag drog även iväg till Hemtex med svärmor och jag lyckades köpa gardiner till kök och vardagsrum. Suhels mamma ska bara sy dem en aning kortare. Är super nöjd. Ni får se resultat senare :) 

Iallafall, pysslandet till dottern var roligt. Jag köpte bokstaven V och en vit "krans" från Panduro, med en massa smådetaljer såsom vita fjärilar och blommor. 


Bokstaven målade jag bara och limmade fast blommorna, fjärilarna och de små "diamantstenarna" lite varsom. Denna ska stå på hennes fönsterbräda. 


Kransen blev jag så nöjd med! Jag köpte rosa sidenband som jag limmade runt och sedan klistrade jag på blommorna och fjärilarna. Innan dess knöt jag fast tunt tråd som jag ska hänga kransen med. Måste bara ta reda på hur jag kan göra så att den förblir stabil och inte snurrar runt. Jag tänkte ha H&M kaninen (den som sover) mellan men den var för stor och sedan såg det bättre ut när det var enkelt. 





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0