Hur länge?

Den här mjölkstockningen tar död på mig!! Nu har jag haft det i över en vecka,  och det gör ont. Jag kan knappt bära Victoria utan maken min får göra det. Har suttit och ammat samt pumpat i timmar nu, men det hjälper knappt! :( 

Well, underhåller mig med nätshopping under tiden. Fast jag beställer inget just nu för vi ska till USA den 16 juli! :) 

Från Åhléns. 


Speak up!
Mima

Köp spc-flakes från Apoteket. Det är inflammations dämpande flingor (ser ut som havre) och pumpa bara tills knölarna släppt annars produceras mer :( Har också haft samma problem, lycka till! ;)

Svar: Åh, ska testa det!! Haha, de har verkligen tänkt på allt! Hoppas att det hjälper!! Tack Mima! :)
Milazlatnikova.

2014-05-10 @ 17:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0