Kolla vad Victoria har fått.



Koftan ska hon ha på sig imorgon, till syrrans hejdå-fest. :) råkade ta med mig strumpbyxor som var för stora hemifrån så imorgon får jag försöka hitta ett par vita i hennes storlek. Jag ska nämligen sova över hos mina föräldrar så jag har inte tillgång till hennes garderob :) Strumpor fick hon också, hon har massor men hon tappar bort ena eller båda varje gång så ett par extra är bara bra att ha! 


Fler myskläder. Om det är något som jag rekommenderar för alla nyblivna - köp bekväma kläder för barnet. Visst kan de få ha på sig fint ibland men inte hela tiden. :) Ett par strumpor blev det här också. 

Hon har fått en egen låda hemma hos min mamma och även en egen hos sin farmor. :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0