Lugn måndag.

Eller ja, annorlunda måndag. Det var en jobbig natt då vårt rum förvandlas till bastu under kvällen och med våra täcken så blir det ännu värre. Vi köpte dem från SOVA förra veckan, svalt skulle det bli men så är det verkligen inte. De kommer att lämnas tillbaka. 

Victoria var grinig och somnade inte på flera timmar, från sju på morgonen fram till två. Suhel var arg på ett besked han hade fått och jag skällde ut vårdcentralen och kallade personen jag pratade med i telefon för "otrevliga jävla...." för hon var så ohjälpsam. Jag har haft mjölkstockning i TRE veckor nu, är så trött på det. Har verkligen testat allt nu och det enda rådet de kan komma med är att jag kanske ska fundera på att sluta amma så mjölkproduktionen minskar. Idioter alltså, varför ska jag sluta med något som jag egentligen trivs med och som är bra för min dotter?! 

Har så himla ont att det inte är sant och sedan ska man ta hand om ett barn också. Suhel är hemma idag så han får ta det mesta stackarn! 

Well, så idag är vi bara hemma och verkligen latar oss och äter onyttigheter. Har inte diskat, bäddat eller plockat undan något. Man får ju lite panik...  







Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0