20.


1. Jag älskar stark mat och utmanar mig själv genom att äta starkare då och då. 
2. Jag har ett palestinskt medborgarskap, jag ärvde det från min farfar och av den anledningen betyder det mycket för mig. 
3. Jag hatar fötter och ser till att mina alltid är så fräscha som möjligt. 
4. Jag vågar fortfarande inte röra mina ärr som jag fick efter senaste operation. 
5. Jag är född i Libanon. 
6. Jag läser på distans just nu för att bredda på mina ämnen. 
7. Jag är vansinnigt förälskad i min man. 
8. Jag är för feg för att titta på skräckfilmer. Jag får hjärtklappningar bara någon nämner det. 
9. Jag är rädd för clowner och dockor. 
10. Jag är djupt troende. 
11. Jag är Pepsi Max-missbrukare. 
12. Jag älskar naturen, att vara i skogen och njuta fullt ut. 
13. Jag mår väldigt dåligt om det är smutsigt eller lite stökigt hemma. Jag måste ha i stort sett allt på ett visst sätt. Jonny och Emil brukade flytta på saker hemma hos oss, men jag hittade alla fel! 
14. Jag måste skölja av mitt glas tre gånger innan jag dricker ur den. 
15. Jag älskar julen och påsken till max. 
16. Jag dippar popcorn med Hot Holiday. 
17. Jag är rätt så duktig på att rita. 
18. Jag är planeringfreak, jag har en to-do list på mobilen som jag följde slaviskt alla dagar i veckan. Det är en underbar känsla att få radera något man har hunnit med! 
19. Jag tar aldrig på mig något annat än märkesklockor, fast allt annat såsom skor, klädesplagg eller så, kan kosta ett öre. Klockor är min lilla grej, fast jag har inte alls många sådana, haha. 
20. Jag vill ha en stor familj, jag tycker att det är fantastiskt med barn och få se de utvecklas. 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0