Äntligen kan jag visa några!

 
Hennes dopklänning var magisk. Jag bokstavligen ÄLSKADE den, jag vill ha en till mig själv. Den köptes i USA och är handsydd, det var i somras som jag såg den och blev helt kär. Jag har lagt undan den ifall vi får ett till barn. Jag kommer nog köra på samma dopklänning, hur brukar ni göra? 

 
Hennes dopskor! Tyvärr tappade hon ena när vi var på väg till kyrkan, vi hade så bråttom. Jag blev såklart väldigt ledsen men dagen därpå hittade vi den. Lite synd att båda inte fick delta i dopet men ändå, haha. 
 
 
Självklart var handduken med, beställd från Sykulan.se, den bästa sidan enligt mig. Victoria fick båda sina namn inskrivna, Victoria är förnamnet och ärvt från min farmor men andra namnet är från Suhels farmor och betyder också väldigt mycket för oss. Så hon är alltså döpt efter våra farmödrar. :) 
 
 
 
Väskan fick vi som en gåva från Carin, min syster. Den är från FairytalesbyTina och jag älskar den. Den här är bara till Victoria och här har jag lagt in dopklänningen (den får senare tas ut), skorna, handduken, hennes chokladfavors och hennes egna minnesbox från dopet. :) 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0