Snart är det dags för Ii


Jag ordnade en korg för lilla Isabelle. Hon fick en del bodys, pyjamas, klänning och overall. Hon fick lite annat också, som en bok och kaninen med namn på. Jag blev faktiskt nöjd med den, men jag önska att jag hade haft mer tid för det var en sak till jag ville hinna göra allt. Äh, det får bli en fin julklapp till henne! Syrran köpte till ballongen och det blev så fint! :) 

 
Carin gjorde sina berömda snickerskakor - ååååh vad de är goda!

 
Jag och Carin gjorde cake pops och den här gången blev de SÅ LYCKADE! Så himla fina! 

 
Fina kusinen med sin dotter Gineva... Lara bjöd in sig också och tillsammans åt de upp all chips! :) 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0